دروغ میگفت....

دروغ میگفت: 

                    دیگری را دوست داشت 

                                                     بارها گفتم دوستم داری؟ 

گفت:آری 

                  تا دیری خاموش بودم 

                                                     آخر بار شکیب افتادم و گفتم: 

حقیقت را بگو 

                   تورا خواهم بخشید 

                                                      گفت: نخواهی بخشید    

فریاد زدمو گفتم هرچه هست بگو تورا خواهم بخشید 

آخر به آرزو فراوان بیش آمدو گفت: 

  مرا ببخش     دیگری را دوست دارم            

گفتم سالهاست که تو به من دروغ گفتی 

این بار من به تو دروغ گفتم 

                                                            

                                       تورا نخواهم بخشید                

نظرات 2 + ارسال نظر
تو چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:03 ب.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

ای بابا!!

پریسا سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ب.ظ

روزی دروغ به حقیقت گفت:میل داری با هم به دریا برویم و شنا کنیم . حقیقت ساده لوح پذیرفت و گول خورد .آن دو باهم به ساحل رفتند و وقتی به ساحل رسیدند،حقیقت لباس هایش را در آورد ،دروغ حیله گر لباس های حقیقت را پوشید و رفت. از آنروز حقیقت همیشه عریان و زشت،اما دروغ در لباس های حقیقت با ظاهری آراسته همه جا نمایان می شود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد