دوستی

be true to your work,your word,and your friend 

با حرف و کلام و دوست خود صادق باشید 

you  can keep in touch with your friends no matter where they are. 

تو میتونی با دوستان در تماس باشی مهم نیست آنها کجا هستند. 

friends know how to lift us up when we re feeling down. 

هنگامیکه احساس افسردگی میکنیم دوستان میدانند چگونه مارا احیا کنند 

we secure our friends no by accepting favors,but by doing them. 

 ما دوستان خود را نه با قبول کردنمحبت آنها بلکه با ابراز محبت به آنها حفظ میکنیم

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:05 ق.ظ http://arezoooo.mihanblog.com

I wish you the best of like

مرسی بازم سر بزنید مرسی

روانشناس سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:10 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااامچه وب باحال و قشنگیشرمنده ام فرصت ندارم نوشته ات رو بخونمولی دوباره میا سر میزنم
موفق و شاد باشی

مرسی که بهم سر میزنی دوست عزیز

غزاله چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ب.ظ http://rahachonpar.blogfa.com

سلام عزیزم.نوشتت در مورد خودمون صدق میکنه.مگ نه؟؟؟

مثل خودت(like yourself) چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:43 ب.ظ

دو نوع دوستی داریم دوستی من و تو و دوستی خاله خرسه

میمون جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:17 ب.ظ

خانه خراب تو شدم به سوی من روانه شو
سجده به عشقت می زنم منجی جاودانه شو
ای کوه پرغرور من سنگ صبور تو منم
ای لحظه ساز عاشقی عاشق با تو بودنم
روشن ترین ستاره ام میخواهمت میخواهمت
تو ماندگاری در دلم میدانمت میدانمت
ای همه وجود من نبود تو نبود من

میمون جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:22 ب.ظ

دریای آبی بزرگ یا گودال کوچک آب، چه فرقی میکند اگر زلال باشی آسمان در تو پیداست...

زهرا سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:08 ب.ظ

در جلسه ی امتحان عشق من مانده ام ویک برگ سفید. یک دنیا حرف نگفتنی ویک بغل تنهایی ودلتنگی. درددل من دراین کاغذکوچک جا نمی شود. دراین سکوت بغزآلودقطره ی کوچکی هوس سرسره بازی می کند و برگه ی سفیدم عاشقانه قطره رابه آغوش می کشد. عشق تو نوشتنی نیست. دربرگه ام کنارآن قطره یک قلب کوچک می کشم و وقت تمام است. برگه ها بالای سر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد