ایرانم

حالا میدونین چرا ایران نتونس ولی تونس تونس؟؟؟؟به نظر من بیشتر به خاطر همین اکثریت خاموشه یکیش اینه ولی دلایل بعدیشم بازم باید صبر کنید چون داره یواش یواش خودش خودشو نشون میده

نظرات 1 + ارسال نظر
Dead Man جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ق.ظ http://mardmorde.blogsky.com

ایران نتونست چون نمیخوایم ... چون فک میکنیم نمیتونیم ... چون همیشه منفی فک میکنیم ... چون همدیگه رو باور نداریم ... چون نمیدونیم چی میخوایم ... چون فرار برامون راحت ترین کاره ... چون از مقابله میترسیم ... چون به کم قانع ایم ... چون هوای همو نداریم ... چون همصدا نیستیم ... و چون های دیگه که لازمه برای تونستن ...

دوست دارم تبادل لینک کنیم . اما فک کنم کسی رو لینک نمیکنی . به هر حال من لینکت میکنم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد